Nog 8 dagen... - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Lisa Os - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen... - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Lisa Os - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen...

Door: lisaincuracao

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Januari 2012 | Nederland, Emmeloord

Hi!

Het is bijna zover. Na maanden voorbereiding vertrek ik volgende week vrijdag (de 13e, oh ow..) naar Curaçao! Kriebels beginnen nu toch echt te komen.. Daar aangekomen zal ik eerst even een paar dagen wennen en genieten van de zon, voor ik maandag 16 januari begin aan m'n stage.

Het bedrijf waar ik stage ga lopen heet Elysiants Inc. Heel fijn, het is een Nederlands bedrijf, dus daar in ieder geval geen grote cultuurshock ;) Ik zal me tijdens stage bezighouden met een aantal dingen: website up to date houden, persberichten schrijven, PR, helpen organiseren van evenementen, en ga zo nog maar even door. Heel gevarieerd dus en daar ben ik wel blij mee! 40 uur per week op kantoor is namelijk best veel... Dat zal wel even wennen zijn, maar als ik de verhalen mag geloven gaat het er daar allemaal veel relaxter aan toe dan in Nederland, dus dat overleef ik vast en zeker.

Ik zal proberen regelmatig een verhaal (en foto's) te plaatsen om jullie op de hoogte te houden van mijn leventje daar :) Natuurlijk wil ik ook graag verhalen en nieuwtjes uit Nederland horen, dus reacties zijn zeker welkom en altijd leuk om te lezen!!

Hier laat ik het bij voor nu. Ik ga m'n koffer van zolder halen ;)

Liefs Lisa

  • 05 Januari 2012 - 13:57

    Annet:

    Hai.... wat spannend en wat komt het inderdaad nu dichtbij. Ik ben super trots op jou dat je dit gaat ondernemen. Dit had ik 2 jaar geleden niet kunnen voorzien! Ik hoop dat je verwachtingen over dit avontuur gaan uitkomen, maar heb daar alle vertrouwen in. Heb vooral vertrouwen in jezelf dan gaat het helemaal goed komen! hvj

  • 05 Januari 2012 - 17:36

    Debbie Smits:

    Hallo Lisa,
    Zag bij je mams de link hierheen....dus even een berichtje van mij.....
    Heeeel veeeeeeeeel plezier en geluk daar. Maak er iets moois van en vooral GENIETEN!
    Groetjes Debbie.
    PS. Zal goed op je mams passen, hahahaha.....

  • 10 Januari 2012 - 07:47

    Jeannette:

    Hey nichie!
    Nog 3 dagen kou, regen en somber weer...en dan... Sunshine!!!! Hihi... Volgende week ben je gewoon al stage aan het lopen aan de andere kant van de wereld, best gek idee, maar supertof natuurlijk! Gaaf dat je dit gaat doen, en ik ben benieuwd naar je verhalen! Succes!!! X

  • 13 Januari 2012 - 17:18

    Annet:

    Yeahhhhhhh............aangekomen!!!

  • 15 Januari 2012 - 19:58

    Moederrr:

    wij willen update!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmeloord

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2012

Familiebezoek, vakantie & aftellen!

01 April 2012

Over de helft

09 Maart 2012

Monster vs Lisa

20 Februari 2012

Nieuwe gebeurtenissen

30 Januari 2012

Veel verandering
Lisa

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 11995

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: